Tisdag.

Dagen började med att syrran o jag åkte med hundarna ut till Svartbäcksmåla.Vi skulle egentligen ha spårat men det har snöat inatt så det var ingen ide.Men det blev en lång skön runda mitt inne i ingenstans hehe, vi bara traksade runt i skogen utan att veta vart vi var men alla stigar där leder ut så det var inga problem.Skönt med frisk luft och hundarna var stormförtjusta,Ozzy körde mopsrace hela tiden, härligt med en lycklig hund=) När jag kom hem så kom Ari upp på kaffe och vi hade ett långt samtal om relationer och vi kom fram till att man inte ska äga en tv om man vill ha ett bra förhållande hehe..Jag vet vad ni tänker, medan ni som har jobb slappar runt, så sitter Ari o Emma hemma, dricker kaffe och löser riktiga världsproblem.Man tackar, vi gör vad vi kan för att världen ska fungera=) Pappa kom förbi en runda o beundrade min nya matta och tog en kaffe sen åkte jag hem till Jenny och Anna kom förbi dit en runda med.Så idag har jag haft lite o göra, skönt tycker jag.Tänkte jag skulle göra tacopaj till min älskling kommer hem.


Några bilder på när Simon tyckte att det verkade vara en bra ide att låta Ozzy åka i hans vagn.Det var en bra ide visade det sig för Ozzy tyckte det var mysigt och satt nästan o sov till slut, o såklart fick hans älsklingsråtta också åka=) Vilka gullungar.!


Kommentarer
Postat av: agneta

HEJ EMMA !

Njut du av din " ledighet " det är du välförtjänt av + fortsätt att lägga in söta foton så man blir glad.

Bra tänkt om TV:n just nu sitter min hjärtevän o kolla hocky - då får man inte säga ett knäpp.



Kram fr. Svärmor

2009-03-24 @ 20:42:16
Postat av: Erica

Hej! Joda allt är fint med oss, lite förkylt bara men det får man väl leva med när det är sånt här väder ute. Hoppas allt är bra med er! Superfin blogg du har ;) Kram

2009-03-25 @ 13:45:48
URL: http://ericalirsjo.blogspot.com
Postat av: Anonym

klart vii hjälper till att lösa relationsrelaterade problem vi kan ju d där... fan Emma vi skulla ha ett tv lr radioprogram... "Relationsakuten me Ari&Emma" hahaha

2009-03-25 @ 19:25:54
Postat av: mia i diö

hej:) vilken mysig dag du verkar haft:)

jätte kul med fotos..

men synd man inte kan klicka dom större..

här är åxo hocky,,,ush.. aja..

kram

2009-03-25 @ 20:38:23
URL: http://sockergarden.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0