Tisdag.

Idag blåser det här så man håller på att flyga iväg när man är ute..Jag var nere på AF idag på förmiddagen sen tog jag en promenad bort till Krilles firma.Var länge sen jag var där..Pappa kom också dit en sväng så han skjutsade hem mig sen tog vi med oss Ozzy ner på klubben så han fick springa lite agility.Övade på slalom och på däcket för det är de hindren vi ska börja med på söndag.Slalom är svårast..Ibland fixar han det utan o blinka för att i nästa stund gå rätt förbi alla pinnar på utsidan..Hmm.. Men han lär sig säkert.Allt ska inte vara enkelt=) Nu är han ganska trött men han har vart gnällig hela dagen och lite sur, vet inte varför men det går väl över..

Ikväll ska Micke o jag till Fredrik& Linda och deras två barn Oliver och Tindra.Det var så länge sen sist, vi säger alltid att nu får det inte gå så länge innan vi ses igen men tiden går fort och rätt vad det är så har man inte setts på flera månader.Så det ska bli skoj.Nu sitter jag o dricker mitt irish cream coffe och äter en bulle, var tvungen att baka lite igår men det är knappt inga bullar kvar.Micke o Ari åt typ 7-8 var igår o jag har ätit några idag o pappa fick en påse.Ska göra dubbel sats nästa gång, men det är så jobbigt utan hushållsassistent och sen när man har en massa plåtar överallt.

Idag var det en lägenhet i Barometern till salu, en trea på 72kvm.Dom ville ha 110 000 kr för den men månadskostnaden var 800 kr billigare än vi har nu..Men men..Vi får se.Det är nog många som kollar på den och de kanske är beredda att betala jättemkt för den och eftersom jag ska plugga sen så vill vi inte lägga hur mkt som helst.

Kommentarer
Postat av: Mikaela

HEJ =)



Förmodligen kommer vi att köpa huset och mäklaren har tänkt att lägga ut den för 130.000 i utgångspris. Hyran är billig ca 3300/mån och då ingår värme och vatten. Lgh ligger på 79,5 km2 vill du ha bilder så hör av dig =)

2009-03-17 @ 18:51:39
URL: http://ikaelka.blogg.se/
Postat av: mia i diö

hej hej.. å tack för goda ord:)

jag har i kväll talat med husse å matte till ozzys bror arvid..:)som mår som en prins..

vi fick så fint svartvitt foto på arvid på posten i från dom i dag.. så nu hänger han på väggen brevid fotot på ozzy..:D

kram kram

2009-03-17 @ 23:37:48
URL: http://sockergarden.blogspot.com/
Postat av: Emelie

Jodå han kommer jag ihåg. Fick inte han sitt första barn när vi gick i skolan?? Ja, visst går tiden fort... Alldeles för fort ibland. Att hon kommer hemdragandes med en pojkvän blir det inte tal om på väldigt många år ;) Kramar

2009-03-18 @ 08:37:09
URL: http://enongoglola.blogg.se/
Postat av: Emelie

Kul att det går bra för dom :)

2009-03-18 @ 11:58:18
URL: http://enongoglola.blogg.se/
Postat av: mia i diö

hej igen:)

tack för dina söta inlägg:)

vi vet inget ännu om vilka som får gå denna gången på ikea.. hugaligen.. men det lär komma besked..

ja arvid är så söt.. ett rikgtigt sagogryn.. han har inte växt i sitt skin ännu:D

å att ozzy inte går upp i vikt är väl inte så fel.. då han gillar att hålla igång..:)

det kommer nog med åldern.. annars så mata på bara med smaskiga rätter å annat gott..men jag tror väl inte ozzy är FÖR smal..?

vad väger han?

vi önskar en en riktigt skön helg..

Kram

2009-03-20 @ 21:03:06
URL: http://sockergarden.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0