Välkommen halsont.

Buhäää jag som har haft en smittbärare här hemma i snart två veckor utan att bli sjuk men nu när smittbäraren, okej vi kan kalla honom Micke, är nästan helt frisk, ja då blir jag sjuk.!Jag som ska på spinning imorgon och efter min dröm som jag hade i natt så går inte Micke dit utan mig.Enought said. Just nu håller jag på att tvätta min soffa och baka bullar, Måste liksom komma ifatt innan jag blir jättesjuk om jag nu blir det.Var nere på klubben i morse och tränade slalom med Ozzy, och jag blir galen.Han blir tokig av att träna det, funderade på om han verkligen behöver kunna det?=) Jag har inte tänkt tävla utan gör ju detta för att Ozzy tycker att det är skoj men just slalom är inget hit.Så vi kan väl träna på andra saker?På vägen hem hittade han en golfboll och som med allt annat han hittar så måste det tas med hem annars går han inte en meter.Så den hamnade i samlingen med annat hittegods.
Igår hade Micke o jag ett långt samtal, eller jag hade och han lyssnade men hur som helst..Ibland måste man ventilera, och man upptäcker saker hos varandra som man aldrig har sett innan.Kanske har vi inte lyssnat tillräckligt på varandra eller varit tillräckligt tydliga men det gäller verkligen att inte glömma bort varandra i vardagen och försöka anstränga sig för att tillgodose den andres behov.Annars är man illa ute.Tyvärr är det lätt hänt att man tar saker och ting för givet sen står man där och fattar inte vad som hände.Jag menar inte att man ska köpa dyra saker till varandra eller äta lyxmiddagar hela tiden, utan jag menar de små sakerna.Det är dom som är viktiga.Det kan vara väldigt enkelt egentligen men ändå så gör man ingenting.Vet inte om vi kom fram till nåt igår men tvn var iaf av länge=)
Det är väl det som krävs, att man då o då stänger ute allt annat och bara ägnar sig åt varandra.Nähä nu har jag klagat färdigt, ska gå ner o ta tvätten.Hej på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0