Mötet med Rico i bilder


Idag fick Ozzy träffa Rico för första gången och det gick bra, Rico var lite blyg men det är inte så konstigt eftersom min Ozzy lever efter mottot att köra på i 200km/h i alla sammanhang=) Man kan ju tänka sig själv att vara liten och så kommer en trubbnos jagandes efter en det fortaste han kan hihi..Men jag tror att det kommer att gå jättebra när de har träffats några gånger.Lilla Belle har mer och mer accepterat Rico med, stor skillnad sen första gången jag var där.Toy håller sig undan mycket men jag har sett bildbevis på när alla tre ligger och sover på rad så jag tror att det kommer funka fint.Söt som bara den är han iaf lilla Rico=)


Kommentarer
Postat av: Agneta

HEJSAN !!!!

Vilka fina kort du fick på Ricco + Ozzy ! Inte får han äta vid bordet ???

Idag har jag testat att gå en minirunda med alla 3 - lite jobbigt men det gick. Längtar efter att träffa er igen. Hälsa Ozzy + damsällskap

2009-11-06 @ 20:35:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0