Vitrinskåp och droppenglas

Ikväll har Micke o jag plockat upp hans blå droppen,Intermezzoglas och placerat i vitrinskåpet.Blev jättefint, upptäckte bara att ett glas hade gått sönder och sen hade han några för många av någon sort men det fixar sig.Lyckades placera ut dem så att det såg snyggt ut ändå.Här kommer två bilder, svårt att få till en snygg bild så man verkligen ser hur det ser ut med spotlighten tänd och utan ljus omkring men iaf:

Nu måste vi bara få ut alla kartonger o annat som ligger här överallt.Slarvade bort Ozzy innan så mycket skräp är det, och då är det illa..


Kommentarer
Postat av: mia

hej på er:)

men duu vad fiiiiint!! ni fått.. skåpet är så lyxigt fiint!! herre gu.. tjusigt!!

å söta fotos på dig emma o ozzykungen...)



missade jag något??.. för jag fattar inte vad ozzy ska opereras för i ljunby??

bra att du fokuserar..för det måste du!! just nu.. för att nå målet.. det är nr 1 prioritet!..

du gör klart ditt bästa- annat kan man inte göra.. men gör man det bästa med studierna så har du iaf känslan att gjort något bra! även om du får typ bara godkänt..:) då ska du vara nöjd..

fast jag har en känsla av att du toppar:) bäst..

men inget pluggade på fredagkvällar ele lördag..:)

kram på er

2009-10-15 @ 22:54:43
URL: http://sockergarden.blogspot.com/
Postat av: Emmelie

Vad fint skåpet är! Och det blir så snyggt när man har fina glas och sen lite belysning. Är så nyfiken på att se er nya lägenhet!... kram

2009-10-16 @ 11:10:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0