GardenParty

Igår var det Gardenparty på skolan, det var kul att träffa allt folk men lite för hög musik, man hörde inte vad någon sa haha..Trött var man med eftersom vi började skolan tidigt sen ingen hemresa innan festen så det blev inte sent.Det var ganska segt att kliva upp 6.30 idag ändå efter några cider o tequila rose=) Ikväll har Micke o jag varit borta i lägenheten och ställt iordning det mesta så nu är det soffan som ska hämtas och sen får vi se om det inhandlas bord+stolar på söndag.Det beror på om det får plats efter att soffan har kommit in.Den är enorm, men samtidigt så använder vi ju mest vardagsrummet för att sitta i soffan och kolla på tv eller umgås med vänner.Så det är inte hela världen om det inte får plats.Ja just det, får inte glömma att berätta att Daniel&Åsa har fått en fin liten tjej, stort GRATTIS!Känns som att alla runt omkring är gravida eller har småbarn just nu.Själv har man 3,5års studier framför sig istället men vi hinner..Nu trivs jag med att plugga och bara ha roligt,sen får vi se;) Kanske bara blir en mopskille till, för nu är jag såå stolt(inte) över att Ozzy smäckte i sig hela kattens matskål.Den stod i fönstret ovanför köksbordet här hemma, men han har puttat ut en stol o ätit upp allt plus några kattgodis som låg i sin förpackning!Så han är tjock som en fotboll i vanlig ordning när det handlar om min Ozzy.Matvrak!

soffa basel

 

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0