krock.

Nu när jag satt här vid datorn hörde jag en smäll o tittar ut, två bilar krockade.En tjej kom körande på storgatan när en gubbe här nerifrån kör ut och rakt in i sidan på henne.Gravid är hon med ser jag..Otäckt det där, verkar som attt bägge är okej.Men just det där att man kan inte bara förlita sig på att det inte händer nåt för man vet själv hur man kör men det finns andra som har dålig koll.tex idag när jag kom körandes från stan mot simhallen på storgatan så var det en bil som svängde ut framför mig.En bil stod bredvid honom som förmodligen skymde hans sikt o då bara körde han rakt ut.Det gör man väl inte om man inte ser!Ahh det finns så många spån så det är helt galet.Nu är iaf polisen här och ska kolla..Hihi vilken jäkla tant man är som sitter o glor ut genom fönstret=) Men men,ni behöver inte läsa tidningen imon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0