Potatisnäsa

Min älskade syster skickade en kommentar till mig på facebook där hon säger att min näsa ser ut som dem på apoteksreklamen, den med potatisnäsorna. Är ju grymt förkyld fortfarande hihi.. Hittade ingen bild på nätet men får väl gå in på apoteket o ta en sen..Den är faktiskt skitrolig, syrran hade visst stått o fnissat hysteriskt när hon stod i kö därinne häromdagen=) Hittade en ny inredningssida på nätet idag med jättemycket fint, väldigt mycket gammaldags stil o sådär.Eventuellt blir det ett inköp därifrån. Kolla in den:
http://www.hansonsmagasin.se/

Jag kan ju, för att roa min syster och ni andra med bjuda på ett kort där det faktiskt ser ut som att jag har världens största näsa och Viktoria Silvstedts läppar hahah..


Kommentarer
Postat av: Ari

Å den bilden fick ju inte publiceras minns jag haha

2009-09-21 @ 09:29:20
URL: http://arinittonhundrasjuttio.blogg.se/
Postat av: Syster Yster...

Hi hi du är för söt;)Ha en toppen dag och va rädd om dig!! Love

2009-09-22 @ 11:49:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0