Fredag

Fredag igen, herregud vad denna veckan har gått fort..Men så var det ju bara 4 dagar på VFU eftersom det var påsk i måndags..Mamma blev jätteglad för utemöblerna, vi köpte lite vårlökar för henne att sätta med och så lite kläder..Hon är som ett barn när det gäller presenter..Idag har jag varit på arbetsintervju inför sommaren med, hoppas att det går vägen.Skulle förmodligen bli tokig av att gå hemma i tre månader, och utan pengar dessutom.Men vi får se hur det går, jag håller tummarna..Tills dess så är det VFU:n som gäller nu och sen 5 veckor i skolan innan sommaren är här..Men vad skönt väder vi börjar få nu, helt underbart med sol..Känner mig så trött efter den långa vintern, skulle nog behöva äta lite vitaminer..Men som allt annat så glömmer jag bort dem haha..


Kommentarer
Postat av: Syster yster...

Hihi syster guldfisk;) Vem har vi fått det av tror du? Ska bli himla nice att shoppa med dig imorgon, I like it alot <3

2010-04-09 @ 18:39:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0