Måndag.

Ingen VFU för mig idag, är istället hemma med en inte alltför glad mage..Jag hoppas på att kunna äta lite ikväll.Känner mig väldigt matt och trött men det är ju kanske inte så konstigt..Skulle egentligen in till skolan imorgon men det får bli en hemmadag till eftersom jag fortfarande kan smitta:( Trodde ju att lördagen skulle vara den sista dagen med symtom men icke..Ozzy och jag var på en morgonpromenad iaf sen blev det soffan, snart är det dags för en runda ute till..Som tur är så är han himla snäll, hans annars sällan sviktande energi visar sig inte i alltför stora doser just nu och det är jag tacksam för.Ringde min kära syster och frågade om Ozzy fick vara hos dem en stund i eftermiddag om jag märker att han har för tråkigt och det gick bra.Känns skönt att veta att det alltid finns någon som ställer upp:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0