Färga håret..

Måste färga mitt hår snart för jag har en sån snygg utväxt nu.Inte roligt.Men jag har några dilemman, dels så vill jag inte gå till frisören för just nu är det lite dyrt för mig, så jag hade tänkt färga hemma.Jag hade tänkt färga i ungefär samma nyans som jag har nu så att utväxten inte syns så väl, MEN så surfade jag ju runt på lite bloggar och hamnade ju här: http://ohstlin.blogg.se/2010/january/draft-jan-25-2010.html och det blev ju så bra på henne.Jag brukar vanligtvis tycka att jag passar bäst i lite mörkare hår och brukar sakna det när jag har varit blond under sommaren.Men nu när jag färgade det mörkt denna gången så har jag saknat det ljusa jättemycket.Vill ju inte ha tokljust utan precis som tjejen på den bloggen.Lite ljusbrunt i botten med ljusa slingor.Aww så snyggt!Vägen till den perfekta nyansen gick ju dessvärre genom avfärgning och att sedan färga och slinga många gånger.Amatör som jag är på det där med att färga hår så lär jag förstöra mitt långa hår..Så det får nog bli lite mörkare iaf.Ska införskaffa färg imorgon efter att jag har varit med Gittan på gymet.Hon var här innan med sin mellanson Dennis, aww vilken goiing.!Så illsöt som man bara kan bli.!
Nehepp, nu ska jag läsa lite och sen mysa i soffan.Hej på er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0