Fredag im in loveeee.

Hmm pigg eller?. Tentan är gjord och jag tyckte att det kändes okej när jag satt där men det vet man ju aldrig.Facit skulle ha kommit ikväll men alla skrev inte tentan idag så de kunde inte lägga ut den.Men frågan är om man egentligen vill kolla innan de ha rättat min?Minns ju inte allt jag svarade nu i efterhand..Hemskrivningen har kommit ut nu så jag kollade lite snabbt på den, det är en ganska omfattande skrivning, alla böcker i delkursen ska tentas av i den, sammanlagt minst 6 sidor och max 8.Det var 7 frågor som man skulle svara på.Ikväll ska jag vila, och ha en ledig kväll men jag tänkte sätta igång imorgon eftersom Micke ändå jobbar.Jag ska jobba på onsdag för första gången sen jag satte upp mig som vikarie, så det är himla spännande=) Det gör ju också att jag missar en dags skrivning så det gäller att vara ordentligt skärpt de andra dagarna..Jag rastade Agnetas hundar idag efter skolan, mysigt att ha dem lite för mig själv hihi.Sen har jag hunnit med en runda till biblioteket,handlat, rastat Ozzy och hälsat på pappa en stund.Nu ska jag faktiskt unna mig en stunds tvtittande innan jag ska börja laga mat.Det blir inget avancerat dag, bara Chili con carne i pita bröd och sallad.Men gott är det =) ha en trevlig fredag allihopa.!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0