Hemska dag.

Vaknade med våldont i halsen och stod i valet och kvalet om jag skulle åka till skolan eller inte, men beslöt mig för att göra det eftersom vi skulle ha kursintro idag.Men vi kom inte så långt.Efter Trekanten så började Gittans bil blåsa kalluft sen började en röd lampa lysa och några sekunder efter så kom det en smäll.Kylarslangen exploderade och det började ryka som bara den..Som tur var så var vi bara några meter från en parkeringsficka och kunde glida in där..Vi visste ju inte vad det var utan fick ju lite småpanik av smällen och röken..Jag ringde Krille som tog sitt manskap och begav sig ut för att hämta 5 frusna tjejer mitt på Kalmarvägen..Givetvis februaris kallaste dag ungefär, med sina -20 grader.Men vi höll värmen genom att ha våra fina gympapass och Tessan och jag tävlade i skidåkning utan skidor hehe.Skönt att man kan glädjas mitt i kaoset ibland.När Krille o gänget kom så hade vi ingen vidare lust att åka in till skolan för den lilla stund som det skulle vara så vi åkte hem.Jag kunde inte ens knäppa upp jackan med mina fingrar så jag fick spola dem i varmvatten en lång stund.Shit vad det går fort att förfrysa sig alltså.Men men, allt som allt så gick det ändå bra.Tack Däckcity Nybro http://www.dackcity.com/ för hjälpen.!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0