Skolan.

Vi har haft studiegruppsarbete nu och jag o Tessan väntar på att våra samåkare ska bli klara i sin grupp så att vi kan åka hemåt.Ska sätta mig och läsa klart Tom Sawyer idag så jag kan skriva en recension på den.Lika bra att pinna på med skolarbetet så man inte halkar efter.Skönt att kunna känna att man ligger lite före med och kan ta en paus ibland.Verkar vara en bra studiegrupp vi har hamnat i med, vi är bara 5 så det blir mer gjort och inte så mycket babbel i munnen på varandra som det kan bli när man är lite för många.Kan nog bli riktigt bra det här=) Idag kanske jag ska träffa Jenny som skulle komma på besök från Växjö till vår lilla stad.


Kommentarer
Postat av: mia

hejsan:)

jo här är snö i massor..skotta skotta..

inget kul för moppsarna att vara ute nu.. kallt åxo,,

längtar efter våren...

är du på facebook?

kram

2010-02-02 @ 17:07:35
URL: http://sockergården

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0