brr..

Fryser och är så himla trött idag..Sov dåligt och var uppe tidigt och skottade tung snö. Hade egentligen behövt sova på en gång men jag vill inte vakna inatt,.Idag har vi haft kursintroduktion och det känns okej,lite konstigt att vara utan sina gamla klasskamrater och framför allt studiegruppen.Alla de andra var i den ena halvan av klassen idag och jag var själv och det känns ju alltid lite nervöst och så i början..Men det ska nog gå bra,hoppas bara att vi kan samåka hela terminen..det verkar som att allt kommer att gå i en himla fart i denna kursen,vi har redan fått uppgifter tills imorgon sen har vi uppgifter som finns ute på intranätet som ska vara klara inom en månad alltsammans och många många böcker som ska läsa..Fast nu är det iaf inriktad mot den åldersgrupp jag ska arbeta med så äntligen ska man få användbara kunskaper..Tyckte att AU1 kändes för bred..Nu har jag sökt jobb också så jag hoppas att de ringer..Lät lovande i alla fall..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0