Stressad

Nästa vecka har jag två seminarier och en tenta..Känner mig ganska uppjagad, och sen så är det så mycket kul denna helgen som lockar men först måste jag plugga..Vill inte halka efter.Det känns att man har vart borta från skolan ett bra tag nu,första dagen efter jul var igår och det var tröttsamt.Somnade vid 21.Var iaf och tränade så jag känner mig ganska okej idag, har varit så yr nu några dagar.Men det är väl en förkylning på gång kanske..Nähäpp,nu ska jag platta min lugg som står lite till höger o vänster sen är det skola som gäller.Trevlig helg på er alla.!Kram


Kommentarer
Postat av: mia

hejsan:)

men du lilla emma..:) du är då duktig att du sätter tid till pluggandet nu. å lägger det som lockar åt sidan för tillfälllet..

det kommer många roliga saker som lockar i framtiden du kan göra...senare.. men plugget kommer inte igen..det är just nu!!..så tat me ro.

i mellanåt..

å trötta inte ut dig...fokusera!!!..:)på vad som är viktigt för dig! just nu..



här är allt ganska bra.. i dag har vi varmt i huset alafall.:). å förskylningen börjar lätta.plånboken är tom igen.. men vi har mat på bordet i dag åxo:D

å helt klart är ju.. att man inte blir nöjdare eller lyckligare av att ha pengar som tex anna anka.. haha.. utan man kan faktiskt vara nöjd med det enkla lilla man har..

kram kram

2010-01-08 @ 18:23:26
URL: http://sockergården

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0