Tentan gjord..

Det kändes okej när jag skrev men man vet aldrig..Svamlade en hel del..Sen kan man ju hoppas på att nåt är rätt..Efter tentan var det bara att åka hem o fixa iordning sig sen var bar det av till Kalmar på klassfest hos maria.Himla trevligt.!Ska lägga upp bilder senare som jag säger om alla bilder som tas hehe..Idag har älsklingen o jag bubblat på hans jobb, jag tog med mig lite värmeljus och tände upp plus en rökelse.Sen la jag en ansiktsmask med men det ville inte Micke ha den tråkmånsen..Men så har jag bäst hy av oss nu med hehe..Ikväll ska vi till Jennie&Krille på middag..Nice nice..


Kommentarer
Postat av: mia

härlig härligt:)

kram

2010-01-18 @ 19:37:09
URL: http://sockergården

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0