Tentaplugg

Om ändå min mops inte var så bortskämd.Han vill ha uppmärksamhet hela tiden, och det går liksom inte ihop med att plugga samtidigt..Vi har vart ute på morgonpromenad, lekt med isbitar ute och trixat lite.Här hemma har jag lekt med hans klossar o låda men han är fortfarande lite gnällig..Nu verkar han dock blira lite med trötta ögon,hoppas hoppas..Pratade med pappa om en mops till, om han fortfarande skulle ställa upp som hundvakt när jag är i skolan.han var inte så förtjust i tanken på en mops till men när jag berättade att jag tror att Ozzy skulle må bättre så sa han att han lägger sig inte i om vi köper en till och självklart ställer han upp..Skönt.!Han är bäst min pappa.!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0