30årsfest/besök från Vetlanda

I helgen har det varit full rulle..I fredags tog vi det lugnt, Micke hade Jesper på besök och jag låg och läste boken pojken som kallades det.Usch vilken hemsk bok, den är några år gammal och jag har hört mycket om den men inte förrän nu läste jag den..Väldigt gripande..

I lördags var det dags för Andreas 30årsfest, tyvärr så glömde Micke kameran för att han hade satt den på laddning men vi har med oss många roliga minnen iaf.jag var lite nervös innan eftersom jag inte kände så många som skulle komma dit.Men det var jätteskoj och himla trevliga människor så det blev en kanonkväll=)

Igår så kom Daniella och Magnus på besök från Vetlanda, med sig hade de såklart sina två mopsar, varav den yngsta är efter min systers hundar.Det var jättetrevligt, mopsarna hade så himla kul och vi tvåbeningar hade också trevligt med fika och massa mopsprat och annat allmänt=)


Ozzy och jag gick kvällsrundan för en stund sen, och när jag tittade upp i en trädgård så stod det 4 rådjur som stela figurer där.När de såg att vi hade upptäckt dem så började de sakta gå längre bort..Jag tycker att det är så vackra djur.Så häftigt att komma så nära dem också.



Kommentarer
Postat av: Ella

Tack för en trevlig dag!! Nu får de inte ta så lång tid innan vi ses igen!!

2010-03-01 @ 19:52:35
URL: http://accordingtoella.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vilka sötisar:)

2010-03-02 @ 13:02:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0