hemskrivning.

Jag fattar inte hur min hemskrivning ska skrivas, antingen ska man göra precis som vanligt eller precis tvärtom.Det beror på hur man tolkar uppgiften,.Vi har en annan lärare än vi brukar så de kanske skriver helt olika men menar samma så jag skickade iväg ett mail och frågade..Får väl se om hon svarar..Tills dess är det bara att läsa och läsa och skriva ihop nåt sen får vi se hur det blir,..Jag har tränat agility idag på morgonen igen, var nere igår med..Men jag behöver ha en lugn och harmonisk hund här hemma när jag skriver så jag tänkte att det var bäst..Jag tog av kopplet för första gången idag när vi tränade gungan..Har inte vågat det innan för han har ju sån fart så han kan flyga rätt ut eller så är det ett par ben som hamnar utanför i farten, men idag gick det klockrent med fart och sen tvärnit på markeringen( har fått tillfällig hjärndöd så jag kommer inte ihåg  vad det heter så det fick heta markering).Sen tränade vi lite slalom sen fick han springa en bana för skojs skull, blir för tråkigt att bara träna en och samma sak under ett pass utan att han får springa.Han var så glad, som alltid=)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Mina är fyra och tre. De är treåringen jag kör agility med. Gjorde agility med den äldre förut också men han har ont i knäna så de fick vi lägga ner :( Vilket är synd för han är grym på slalom :D Ja gör de, de kan va roligt att se !

2010-03-24 @ 11:45:39
URL: http://emeliieberglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0