Tungt.

Just nu är det inte toppen, men det är ju så ibland..Om jag inte minns fel så brukar jag bli vinterdeppig precis när våren är på väg men jag förtränger det nog från år till år..Ska iaf bli skoj att träffa Jenny en stund idag nu när hon är i stan o hälsar på.Imorgon blir de en fika med Emma med, hon har flyttat till Kalmar från Norrköping.Vi gick högstadiet och gymnasiet ihop innan hon flyttade för att plugga till socionom, men nu är hon klar=) Jag har vart nere på gymet och bränt lite fett och sen vart på bibblan o lånat lite böcker till skolan o två för nöjes skull om man kan kalla det för det.Nehepp nu ska jag ringa Jenny och föreslå en promenad i solen..Hej på er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0