VFU

Igår hade jag min första VFU dag för den här 5 veckors perioden.Det var himla skoj att vara tillbaka men efter första dagen är man ju lite extra trött innan man har kommit in i rytmen.Det är ju ändå ett ganska intensivt arbete men samtidigt så otroligt roligt.Ikväll ska jag sätta igång med mina VFU uppgifter, det var en hel del vi skulle hitta på..Men idag ska jag hålla i lite påskpyssel och sen har de planerat en del annat inför påsk så nästa vecka ska jag sätta igång med mitt..Jag börjar kl 9 idag och slutar vid 16.30 men jag och min handledare ska sitta ner en stund efter arbetstid så vi får se när jag är hemma.Testade att göra linssoppa för första gången igår och det blev helt okej,.Har kvar tokmycket så vi kan äta det idag med för jag lär inte orka stå och laga mat när jag kommer hem så sent.Lite svårt att ställa om sig till att vara borta hela dagarna och sen komma hem och ta ut hunden och laga mat, sen någonstans ska man få in sin egen träning.Men det är ju så man har det i det vanliga livet, men det har jag väl förträngt efter snart ett år i skolan hihi.


Kommentarer
Postat av: mia

Glad påsk önskar vi er...

funderar på att para pennan i år ..sommar kankse..

vi får se..

hur har ni det?

kram

2010-03-30 @ 21:44:48
Postat av: fine

åh, jag vet den där känslan av att förtränga... =)



glad påsk på er och ozzy!

2010-03-30 @ 23:39:01
URL: http://fine.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0