Måndag.

Det har vart skönt med lite ledigt men det är desto jobbigare att gå tillbaka till skolan..Motivationen är i botten och det blir inte bättre av att vara förkyld för hundraelfte gången den senaste tiden och så har jag ont i min rygg eftersom jag inte kunnat träna på länge:( Jag har dåligt samvete över att Ozzy inte får göra något heller men han verkar ganska nöjd ändå..Så idag är jag bara deppig och känner mest för att ligga i soffan och tycka synd om mig själv.Men vi ska ha redovisning i skolan kl 13 så jag ska snart åka.Ingen av oss i gruppen tycker att vi får ut så mycket av de här arbetena men det är bara att bita ihop.Jahapp, nu har jag fått gnälla av mig lite..Hej på er..


Kommentarer
Postat av: Ella

Nej va tråkigt att du är sjuk!! Kan du inte ta med dig syrran och komma ner och hälsa på i Helsingborg snart!!?! Massa Kramar

2010-05-24 @ 13:43:59
URL: http://accordingtoella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0