Härligt väder.!

Idag är det inte lika kallt ute, så idag passade vi på att gå en långpromenad när älsklingen är ledig..Himla mysigt, dessvärre är Enzo fortfarande ingen stjärna på att gå i koppel..Han vill hoppa på Ozzy hela tiden så man får skilja dem åt, det är ganska svårt när man går själv med dem bägge..Så det är lyx att ha varsin hund:) Ozzys öga är bättre nu och han blirar inte lika mycket och så sover han hela nätterna igen..Innan hade han ont stackarn..et är verkligen en nackdel hos mopsar, deras känsliga ögon..Men rasen i sig är ju så underbar så utan en mops klarar man sig inte hihi..Idag har jag endast en föreläsning som börjar kl 13, och det är isgata ute..Dessutom skulle inte Gittan med och Lotta skulle köra själv så i så fall får jag åka ensam..Är lite i valet och kvalet om jag ska ge mig iväg..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0