Kroppkakesöndag.

Idag har vi varit hemma hos Agneta&Peter och ätit kroppkakor..Himla trevligt:) Patrik var där med lilla Thilde och hon har blivit så stor nu, och hon "pratar" för fullt..Alla hundarna var med också, men det gick väldigt bra..Mina är ju gärna o slickar i öronen men Thilde var lika glad för det hihi,..Nu sitter jag och väntar på att min deg ska jäsa klart, tänkte baka gifflar med receptet ur min nya kokbok, men jag börjar tro att det stod fel i receptet för degen blev som en j*vla sten:) Men men, vi får se..Gott är det med gifflar iaf så lite ledsen blir jag om de inte lyckas för nu är jag supersugen på nybakat bröd med endast smör på..Pappa sitter också här men han kollar på en fotbollsmatch.Han passar på att komma hit när han inte har de kanalerna hemma:)
Imorgon jobbar jag på 1-3årsavdelning mellan 11.30-16.30..Nähäpp nu måste jag nog gå o baka ut den där stenen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0