2012

Första inlägget detta året..Försöker vänja mig vid att säga 2012..Sista året på min utbildning så nu börjar nedräkningen:) Otroligt vad tiden har gått fort hittills och jag tror att detta året också kommer att göra det.Om några veckor anländer mina syskonbarn till världen och jag ska försöka ägna detta året åt att njuta av dem så mycket det bara går eftersom de växer upp så fort..Längtar så efter er<3

Julen firades för övrigt i stillsamhet hemma hos Jennie&Krille och det var väldigt skönt att slippa stressen..Min födelsedag på nyårsafton då jag blev hela 25 år firades här hemma med min och Mickes familj.Till och med min farbror Laban var här och hälsade på en sväng och lämnade min nya tvättmaskin.Himla trevligt:) Utav Patrik,Jenny och Thilde så fick jag en tidig födelsedagspresent redan på julafton eftersom de inte kunde komma på min födelsedag.Det var en av Leilas böcker med cupcakerecept, så jag sprang genast och köpte spritsar och formar så snart ska det bakas vackra cupcakes, tack tack.!
Micke skämde bort mig med en Ankarsrum assistent som jag önskade mig inför min 25årsdag redan då jag fyllde 24, men ångrade sen eftersom jag tycker att det blev för dyrt nu när vi sparar till en resa.Men han tyckte väl att jag var värd den och jag är så tacksam och glad för den:) Jennie och Krille skulle vara lite skojiga genom att ge mig en golvmopp, en likadan som Jennie har och sen skulle de låtsas att det var det enda som jag skulle få.Jag blev tokglad för min nya mopp och tyckte absolut att det räckte med den(städfreak som jag är).Men lite magknip senare från Krilles sida visade det sig att jag även fick en laminator och gardinstänger som jag hade önskat mig, tack tack!Pappa gav mig pengar till reskassan och det var väldigt uppskattat, tack tack!Mickes föräldrar och hans mormor hade varit himla kluriga och sett ut en matservis till mig som Micke en dag lyckades få mig att titta på och ge mitt gillande och godkännande till. Helt utan min vetskap, tummen upp för en lyckad överaskning hihi..Den är väldigt vacker och den kommer att användas flitigt dagligen, tusen tack allihopa!!


Kommentarer
Postat av: agneta

HÄRLIGT ATT DU FICK EN FIN FÖDELSEDAG !!! DET ÄR DU VÄL VÄRD.

2012-01-02 @ 15:06:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0