Hundkaos

Nu har syster yster åkt till Grekland och här sitter jag nu med 5 hundar, 2 som skojbråkar på mitt huvud när jag sitter i soffan( ozzy&pumba), sen två som jagar en skräckslagen Princess bara för att hon löper( Ozzy igen& Neo) .Nellie har varit ganska lugn förutom när Pumba och Ozzy försökte slita Ozzys favoritleksak i två delar.Då ville hon vara med och leka.O så är hon rutten på insidan idag så ingen vill leka med henne,.Nu är alla hundar trötta utom Ozzy som desperat piper efter Princess o så sprätter han med bakbenen som en tupp.Nu kom Pumba in här o försökte kela med Princess men då flög Ozzy mot honom för att tala om att Princess är hans kex=) O så var det igång igen haha.. Men det lugnar säkert ner sig när de har förstått att de ska umgås en hel vecka i sträck..O imorgon ska vi iväg till Öland och bada med de små hundarna så Neo o Nellie får lite lugn o ro.Hoppas vattnet är kallt så Ozzy blir riktigt avkyld, han skulle behöva en ett par kalsonger på sig och så en ispåse i dem haha,,.Micke är iväg och umgås med en kompis ikväll så jag planerar att lämna honom ensam någon dag med alla hundarna( undrar hur lång tid det skulle ta innan han ringde o frågade när jag kom hem)..Vi har haft hand om Princess o Ozzy innan och jag har haft hand on Neo,Nellie o bamse men aldrig allihopa samtidigt,.Visst det är full rulle men jag tycker det är mysigt med alla hemma, och det känns mycket tryggare än att bara ha de små.Vad ska de göra om någon skulle bryta sig in, bjäbba ihjäl dom kanske?=) Neo o Nellie är ju lite mer respekt(85 o 95 kg).

Kommentarer
Postat av: Emelie

Haha ja hon är överallt och ingenstans. Hon spenderar väl rätt mycket tid i Växjö hos pojken också ;) Men jag ska faktiskt träffa henne ikväll. Är ju både barn och pojkledig, så då tänkte jag passa på att bjuda upp kompisarna på lite pataj :) Jo då det är bra i värmen. Brände mig på framsidan igår så jag har jätte mycket färg där och inget på ryggen haha så idag tänkte jag BARA sola ryggen... Kramar

2008-07-25 @ 08:15:31
URL: http://enongoglola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0