Roadtrip

Jupp, idag bär dt av det Bror Perssons möbler i Alvesta för att kolla på lite nya grejer,ska inte köpa nåt idag men behöver få lite ideer.Så vi får hoppas att vi hittar lite grejer.Är så trött på att handla på Ikea o sånt för alla har ju samma sen.Mycket roligare med nåt eget som inte så många har..Ska bli skoj att ut o åka lite haha..En annan sak som är värt o nämna är att min cykel har blivit stulen!Låg ett uppklippt lås här utanför igår och cykeln var borta..Är så irriterad på att man inte kan få ha sina saker ifred..O jag som kommer behöva min cykel i jobbet sen.O jag cyklar ju till mitt nuvarande jobb varje dag så jag måste ju ha en cykel..Blir så arg!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0