Måndag igen:(

Vad dagarna går fort då älsklingen är hemma o helger är ju alltid speciella även om jag just nu går hemma jämt.Men nu är det måndag igen, det har regnat lite inatt med så blött o grått är det ute..Får väl passa på att greja lite och få lite saker gjorda när man inte kan njuta av solen idag.Ska ringa och försöka boka stuga till mopsträffen den 23-24 maj, skulle vara kul med övernattning annars får vi väl åka över dagen bara.Det går ju det med.Ozzy bli glad bara han får träffa många andra mopsar sen blir han ganska trött efter all lek=)

Kommentarer
Postat av: mia i diö

hallojs..:)

ja här regnar det i dag.men det behövs.

jag är lite bättre nu.. så jag kan göra lite mera.. skala potatis tex..man får väl vara glad för alla små framsteg..

vi får se om vi kommer.. franks föräldrar fyller jämt å så har dom guldbröllop..

men vi hoppas vi kan ses..

har du sått några fröer i år?

kram kram

2009-05-05 @ 15:44:26
URL: http://sockergarden.blogspot.com/
Postat av: mia i diö

hallojs..:)

ja här regnar det i dag.men det behövs.

jag är lite bättre nu.. så jag kan göra lite mera.. skala potatis tex..man får väl vara glad för alla små framsteg..

vi får se om vi kommer.. franks föräldrar fyller jämt å så har dom guldbröllop..

men vi hoppas vi kan ses..

har du sått några fröer i år?

kram kram

2009-05-05 @ 15:44:48
URL: http://sockergarden.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0