Trist.

Skulle åkt med Carolina till Emelie och hälsat på henne och träffat lilla Elias men Emelie har blivit sjuk så det får bli en annan gång.Jag har varit ute och promenerat med Ozzy och Ari en runda sen har vi druckit lite kaffe o nu sitter jag här o segar.Vad tråkigt det är.!Sitter och skriver ett personligt brev, alltid lika svårt tycker jag..Ikväll är det kurs på agilityn, ska bli skoj, vädret är lite bättre idag, har inte kunnat vara på klubben alls den här veckan.Dels för att jag hatar regn och det har väl Ozzy fått av mig sen är jag rädd att han ska sträcka sig eller slå omkull på banan..Löjlig som man är..Ja just det, idag åker Jenny o Patrik till Kreta i två veckor, så jag får passa på att skriva och önska dem en trevlig resa igen=)


Kommentarer
Postat av: Ari

Promenerat me ozzy å ari... å ari fick springa utan koppel hela vägen ;)...

2009-05-07 @ 13:41:51
URL: http://arinittonhundrasjuttio.blogg.se/
Postat av: Mike

Ari... SITT!!!!

2009-05-07 @ 15:24:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0