Tjejbesök.

Idag har Ozzy sin kusin Princess på besök, min systers mopstik..Han är så glad så,men Princess vill mest bara tugga på tuggben nu så hon har inte rikigt tid för Ozzy..Han försöker ta dem för henne och när han lyckas så går Princess ner i lekställning men så fort Ozzy ska leka med henne o släpper benet tar hon det igen o lägger sig ner hehe..Busfrön..

Min pappa kom på besök en runda med, och han hade köpt en pumpa till mig, så snällt av honom..Har sagt att jag skulle vilja ha en på trappan men sen finns det ju annat att lägga pengarna på.Så kom han med e,tack så jättemycket.!Den ska jag gröpa ur ikväll..ozzy gav den en utskällning i hallen innan=)


Kommentarer
Postat av: mia

hallojs på er..:)

roligt att ozzy får lite dambesök .så han kan glömma den jobbiga tratten lite.. men nu behöver han väl inte sova md den alafall?



snäll din pappa är som gav er en fin pumpa:D

hälsa så gott till han..

njääe vi har inget bestämmt alls till hallowen..

isak har höstlov och har rest till en bror att hälsa på tills fred.. så vi e själva nu..

kram kram

2009-10-27 @ 23:41:41
URL: http://sockergarden.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0