Uff..

Idag vaknade jag och var hes som en skata men kände mig ändå inte värre än igår..Gick upp och åt frukost och bara efter några minuter kom illamåendet, Fy fasen..Var riktigt nära att kräkas men sen lugnade det ner sig något.Tog hunden och gick ut, för jag tänkte att det går kanske över så att jag kan åka till skolan ändå..Men icke, fick andas djupa andetag hela rundan, måste sett ut som sju svåra år när jag kom där och gick haha.Jag fck ringa Tessan och säga att jag inte skulle med, sen gick jag och la mig.Vaknade för en stund sen och illamåendet är väck.Jag åt havregrynsgröt för första gången på jättelänge så det kanske var det.

Idag är ju vädret helt underbart och det är synd att jag inte känner mig på topp.Solen skiner och fåglarna kanske kvittrar?Tänkte inte på det när jag var ute hihi..Ozzy ligger i soffan konstigt nog, bara ett litet huvud sticker upp=) Han brukar hålla sig en meter ifrån mig max.Men han kommer väl när han märker att jag blir sittande här en stund för nu ska jag skriva reflektioner på en bok som vi ska ha grupparbete om imorgon och på fredag ska den redovisas..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0