Datahaveri.

Min dator fick fnatt så det är därför som jag inte har uppdaterat på några dagar..Dessa tekniska prylar:/ Tur att man har en bra svåger el vad sjutton hans titel är, min systers man är det iaf som har fixat den nu.Tack, du är guld värd!Jag har varit hemma hos Agnete&Peter och ätit god mat idag, o så gosat lite med Ricco picco.Kul att våra pojkar kommer så bra överens nu, de leker o härjar hehe..Tack för god mat o en trevlig pratstund.Micke är iväg i Karlskrona och hämtar ett skåp med Peter, hoppas att de inte är hemma så sent för det blir jobbigt för dem att köra..Seminarie har jag haft idag med och det gick nog bra för hon sa inget om betyg så då brukar man i regel vara godkänd.Imorgon har vi ett annat seminarie,håller tummarna för att det ska gå bra med.Vi har faktiskt gjort en blogg tills dess med,ska lägga ut adressen här sen om någon är intresserad.

Ringde upp en person för en stund sen för jag tyckte att det var ett tag sen jag ringde och det dåliga samvetet började komma krypandes men det är ingen ide att känna så för jag får ingenting för det.Bara massa negativt och tjafs.Jag bli så trött, även fast jag är van så tar det så mycket energi, önskar att jag bara kunde klippa banden rätt av.Men så var det, det där dåliga samvetet ja..Usch vad man slåss med sig själv ibland.Aja nog gnällt om detta.Nu ska jag sätta mig med min bok och läsa.Tenta på fredag.Kram kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0