Långhelg.

Igår var det cruising i Nybro. Min farbror och hans familj körde med sin impala från Mönsterås och de kom hit på grillning innan det var dags att åka och visa upp bilen:) himla trevligt.! Idag har vi varit hos Hasse m familj i E-Boda. De har ju massa djur så vi njöt av lantlivet några timmar innan det var dags att ta tag i dagen. Jag hälsade på mamma en sväng och sen blev det en kort visit hos pappa med. Sen klippte jag gräset som hunnit bli väldigt långt nu när det regnat ett par gånger.. Jag hade tänkt plantera lite denna helgen men det har inte precis varit väder och vi har haft fullt upp ändå. Kanske hinns med imorgon eller tisdag för som det ser ut nu är jag hemma då med. Nu är det uppsatsskrivning som gäller några veckor framöver, vilket innebär en inre stress som ständigt är närvarande.. Men när den är över är det sommar och då är det bara jobb och ingen skola. Så skönt.!


Kommentarer
Postat av: agneta

Oj, vad du har hunnit med mkt i helgen.Saknade dej i tjejgänget på Ikea idag.

2012-04-29 @ 20:07:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0