Lördag

Det gick jättebra ute i skogen med Ozzy igår, han fattade inte riktigt först vad han skulle göra men när han väl begrep det så gick det kanon..Han hittade mej när jag låg gömd bland snåren=) Så nu i veckan ska jag försöka få ut Micke så han kan hjälpa mig..Alltid kul när Ozzy får lära sig nåt nytt och han behöver jobba med huvudet för han har så mycket energi just nu så det är helt galet..Vi har vart ute och tränat lite idag och sen var vi här inne och tränade med klickern så att han ska lära sig att plocka upp spårpinnar,det fattade han snabbt.Jättekul=) har vart nere på stan med banan med och ätit lunch och inhandlat en höstjacka.Perfekt.Jag brukar aldrig hitta någon jag gillar men det här hittade jag direkt, men det var kanske för att det inte var meningen att jag skulle handla en höstjacka idag hehe..banan o jag satt o drack lite hemma igår sen var vi en runda på stora hotellet.Det var trevligt..Nu ska jag lägga mig på soffan o vila lite för ikväll ska jag o micke,patrik o jenny, krille o jennie ut och äta.Ska bjuda dem eftersom de har haft hand om hunden när vi var utomlands.Ni är för gulliga,tack så mycket för hjälpen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0