Rastlösa Ozzy

Imorse vaknade jag av att Ozzy buffade o buffade på mej, då ville han krypa in under täcket..Så han la sig därunder i mina knäveck, undrar om han tycker det börjar gå mot vinter redan?=) När jag öppnade sovrumsdörren så började han leta efter Micke precis som igår.Men ingen Micke hittade han eftersom han är på jobbet..Nu sitter jag bara här och dricker kaffe o väntar på att få åka iväg till skogen med Agneta.Ozzy är rastlös o bara mufflar surt på mig och hoppar upp och ner.Varje dag efter frukost och första promenaden så envisas han med att jag ska jaga honom när han har sin leksak råttan i munnen..Det är verkligen det roligaste nöjet han har men jag är ju så trött..Äh jag får väl springa några varv runt bordet då..ha det bra..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0