Städat o tvättat

Jupp det har jag ägnat hela dagen åt att göra..Behövdes verkligen men eftersom jag inte är så pigg än så var det rätt jobbigt..Men nu är det gjort=) Ikväll ska jag iväg till Brukshundklubben på information inför grundkursen nu i höst, får hoppas att de inte frågar mej någonting eftersom jag fortfarande väser när jag pratar hehe..Micke har vart o jobbat idag med, första dagen vid sidan av den andre lagledaren.Imorgon tar Micke över det jobbet helt.tycker det är kanon för honom att ha fått det jobbet, även om Bräntorp snart läggs ner så får han ju det på sin meritlista och det kan ju leda till ett bättre jobb.Han har en anställningsintervju på måndag inne i Kalmar o det lät jättelovande så det är skönt.Jag skulle ha ringt runt idag men eftersom min röst låter som om jag är en inbiten wiskeypimplare så får jag nog vänta tills jag är frisk=) Imorgon hoppas jag att jag har lite mer energi iaf för då ska jag o Mickes mamma ut med Ozzy i skogen o spåra..Igår var micke jag o ozzy ute o plockade kantareller o jag försökte använda klickern för att få Ozzy att söka efter dem och han sätter sig iaf efter att ha luktat på dem så snart  kanske han kan..Så jag har stora förhoppningar på att få en kantarellsökande mops haha..Iaf till nästa höst.Nähä nu ska jag dra vidare till duschen..ha det så bra allesammans.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0