Julbord ikväll.

Ikväll ska min familj och Mickes familj på julbord på Villa Fröjdekulla i Alsterbro( http://www.villafrojdekulla.se/).
Det ska bli riktigt trevligt, har aldrig vart där men de som har det har sagt att det är jättefint och kanongod mat.
Igår var jag på spa med svärmor Agneta och min svägerska Jenny.Det var välbehövligt och man blev helt mör i hela kroppen, massage, ansiktsbehandling och bada i jacuzzi..Härligt=) Det måste göras om mina damer.Ozzy fyllde år igår som jag nämnde i förra inlägget så jag var ju tvungen att sjunga lite igår morse o så fick han sin barnmatsfavoritburk blandad i sin frukost och så massa paket såklart.!Sen när vi kom hem från spat så fick han paket av farmor med, en benkub med godis som han redan igårkväll plockade ner i bitar och åt..Tack så mycket hälsar han=) Grisöra åt han en liten bit igår med så idag gasar han nästan ihjäl folk haha..Riktigt illa är det..Nu sitter vi vid datorn som ni märker o Ozzy ligger i knät och jag dricker en massa glögg, och jag som inte ens gillade glögg innan.Nu dricker jag alldeles för mycket istället..Stuffed..!Ska försöka plocka lite här hemma innan Micke kommer hem, vi flyttar ju nästa vecka så jag måste packa lite..Hej så länge.

Kommentarer
Postat av: mia

hej

:)

filmsnutten påmin sida är då ozzy var valp i från förra året.

smaklig spis påjulbordet..

2008-12-06 @ 15:30:02
URL: http://http://sockergarden.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0