6-15.40

denna veckan jobbar vi ju från kl 6- 15.40, och dagen bara försvinner iväg utan att man får nåt speciellt gjort..Jag som hade planer på att söka 7-16 jobb men nu är jag inte alls sugen längre för jag hinner ju inte göra någonting av dagen..Man gör det viktiga,-laga mat,handla, rasta hundarna,mata hundarna och då har klockan hunnit bli 20 och då är man ju ganska trött och så ska man upp tidigt dagen efter så man kan ju inte vara uppe så länge..Om vi känner att det är stressigt i dagens läge med de jobbtiderna så vad kommer man inte göra i framtiden då man har mer ansvar och krav på vad som måste göras under en dag.?Uff tycker man börjar känna sig lite uppgiven nu..Ska skriva klart mitt cv snart och sen blir det väl till att börja söka jobb..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0