Nötcreme

Kom inte på någon passande rubrik så det fick bli nötcreme för jag råkade ha en sån liggande vid datorn..Idag har vi inte gjort så mycket förutom att jobba första dagen efter semestern, och det gick ganska bra faktiskt..Man kommer ju in i det på 5 minuter..Imorgon lär man kanske vara lite tröttare på morgonen bara..Vi gick upp 4.20 idag o matade o rastade hundarna o hann få en del tid över till att bara sitta o glo=) En inte så trevlig överaskning väntade oss då vi kom hem från jobbet och det var att Nellie o Pumba hade haft bajsfest hemma o protestbajsat varsin präktig hög på mindre lämpliga ställen.O pappa var ändå här o rastade dem mitt på dagen:( Men men, dt var bara att gräva upp skiten i en gigantiskt bajspåse o se glad ut.Fast det gjorde jag inte, såg glad ut alltså..Dom har ätit jäkligt mycket idag med så jag hoppas att det inte finns två lika fina högar imorgon.Då jäklar.!Pumba o Ozzy har börjat med nåt nytt, de flätar ihop sina läppar med varandra o typ nafsas el pussas typ, dom är så gay..Får visa bild på det en annan dag för batteriet i min kamera tog slut.Nu ska jag gå o lägga mig tror jag..God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0