Trött.

Idag är jag trött som bara den, var likadant igår, känns som om jag har blivit överkörd av en traktor.Men det är ju sol ute så jag får gå ut o sätta mig sen så jag får tillbaka lite energi.Har varit hos syrran i två dagar o kollat på när Krille o Micke har grejat i trädgården o jag o Jennie har gullat med alla hundar.Imorgon åker de till Grekland så jag och Micke ska bo där och ha hand om alla 5 hundar inklusive vår egen då..Ska bli skoj.Tyvärr ska vi ju börja jobba nästa vecka så det blir väldigt tidiga morgnar och sen jobbar vi till 15.30 också.Så pappa ska hjälpa till att rasta hundarna och så.Häromdagen så var jag och pappa i Allgunnen och hälsade på i min farfars hus, som min farbror Håkan och hans fru Anita har nu.Kusin Emmelie och hennes man Christian var där med.Dom har ju fått en liten dotter som heter Clara, och det var första gången jag träffade henne och nu är hon 6 månader.Hon är så himla söt=) Visade henne för min syster Jennie som tyckte hon skulle bli modellbebis.Ska lägga upp lite kort på henne tillsammans med våra semesterbilder som jag har varit lite sen med hehe,.Det var jättetrevligt att träffa allihopa igen, det hinner gå alldeles för lång tid mellan gångerna vi ses.Det är roligt nu när alla är vuxna så man är inte långt ifrån varandra i sättet så som vi var när vi var mindre.Det skiljer ju ganska mycket på tex en 10 åring och en 16 åring=)



Kommentarer
Postat av: Emelie

Haha bananus var inte igår jag träffade... Söt liten tjej dom hade. Hopppas allt är bra med dig! Kramar

2008-07-24 @ 07:56:55
URL: http://enongoglola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0