Grekland-Sverige 0-2

Såg faktiskt matchen igår även om jag inte är så himla intresserad av fotboll men Sveriges matcher måste man nästan se ändå..Jag åkte in till Kalmar en runda igår för att göra lite fynd tänkte jag men uff vad tråkigt dt har blivit att shoppa. Jag som älskade det innan..Hittar inget som jag gillar och även om jag hittar det så finns det aldrig i min storlek, är väl lite sent ute eller nåt.Tänkte jag skulle hitta en sverige t-shirt till Ozzy med för att skoja med Micke men i den enda djuraffären jag hittade så var de små storlekarna slut.O vart sjutton har alla djuraffärer i Kalmar tagit vägen?Hittade bara den inne på Baronen plus jakt o fiske som har pyttelite grejer..Mysko.Köpte iaf en klänning och örhängen till mig, lite inredningsgrejer, skor till Micke och hans hårpasta som han alltid använder..När jag kom hem sen så åkte jag iväg med Carolina en stund o hälsade på Emma och hennes lilla dotter Nova sen kom jag hem och här hemma satt Micke och hans bror och Daniel.Ett flak öl och en whiskey gjorde dem sällskap vilket kan förklara Mickes dåliga hälsa idag haha.Jag hade köpt en baileys, som jag blev så sugen på när jag läste Emilias blogg,Tack för inspirationen=) Patrik o Daniel började prata hundar och uppfostran av dessa så de missade ju nästan hela matchen o Micke o jag funderade ett tag på att gå in o kolla på matchen i sovrummet sitället för vi satt mitt emellan dem hehe men äh vem orkar röra sig hehe..Idag blir dt nog lugnt, ska bara sätta upp lite grejer på vinden.Micke har burit ner typ alla fiskegrejer han äger o lagt dem på balkongen så den ena sidan ser ut som en campingplats haha.



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0