Midsommarvecka

Jobbat färdigt för den här veckan, nu jobbar vi inte förrän söndag natt..Gick rätt lugnt till igår, var rätt trötta efter matchen dagen innan..Jo just dt, jag fastnade i jobbarbyxorna förresten, stoppade ner handen i den lilla fickan på sidan som man typ har tumstock el kniv i( fråga mej inte varför för det finns inga svar) ,sen när jag skulle ta upp handen satt jag fast och fick panik, så det slutade med att Micke, när han fick mej att stå stilla, fick snitta upp fickan med en kniv så jag kom loss ..Det var ungefär allt som hände igår som var lite ifrån det vanliga haha..

På fredag är det midsommar,tiden går ju så grymt fort..Midsommar ska vi fira med Mickes bror Patrik o hans sambo Jenny.Eventuellt ska syrran o Krille vara med men dom har inte bestämt sig än.Hur som helst så kommer det bli trevligt tror jag, vi ska ta en heldag, om det är fint väder så ska vi åka och ta ett dopp i Alsterbro tror jag dt va hehe.Sen blir dt sill o potatis på dagen och sen grillar vi på kvällen.Vi ska vara i Mickes och Patriks mammas hus.Skönt med ett hus,speciellt när Ozzy är med.Undrar vad han ska få för lyxmat?=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0