Blandat innehåll..

Haha dålig rubrik, jag vet..Men har så många olika saker att skriva om..Kan börja med de dåliga grejerna först så sparar jag de roliga till sist.Jag har ju sökt jobb på Stena Stål och då går man en CNC utbildning genom Uniflex.Stena Stål vill ha mig där och jag hade fått jobbet, men det är så att arbetsförmedlingen betalar utbildningen och de har sagt nej.De vill inte betala för att jag inte har vart arbetslös 1 år plus att jag är under 25.ÅÅÅ jag är så j*vla arg på dem så det är inte klokt.När man har fixat ett jobb själv utan deras hjälp så borde de väl vara skitglada att de slipper lägga energi på att hjälpa mig söka jobb och jag försvinner ju ur statistiken .Men Icke..Jag är sjukt besviken på dem och jag ska ringa nu i veckan och gnälla på dem.jag ringde förra veckan, till arbetsförmedlingen i Nybro, fick sitta i telefonkö skitlänge och välja massa alternativ (tryck 1,2,3,4,5 bla bla) och när jag väl kom fram till en levande människa så var jag på AFs kontor i Stockholm!O han tyckte att jag skulle ringa mitt lokalkonor.!Jag ville strypa honom genom telefonen.Har sluppit all kontakt med AF för jag fick ju jobb på Bräntorp direkt efter skolan vilket jag är riktigt tacksam över, för jag känner på mig att det här kommer bli riktigt jobbigt.Man kan ju säga att arbetsförmedlingen nekade mig ett jobb!
Nog om detta, jag får typ hjärnblödning av att tänka på det där för jag blir så förbannad.!

I helgen har Micke vart iväg i Stockholm så jag passade på att ha tjejkväll här i fredags, det var jag,Carolina,Charlotta,Jenny,Sara,Caroline,Erika och Elin som satt här hemma o drack vin,snackade skit, kollade på saras bröllopsvideo o käkade typ 100 kg godis hehe..Det var kul att umgås med allesammans.Tack för en rolig kväll=)

Igår ringde Mickes mamma Agneta o väckte mig och kallade mig slö för att jag låg och sov hehe så jag masade mig ner till klubben sen körde vi blodspår med Ozzy och det ångrar jag verkligen inte för han var så duktig.!O han blev så stolt för att han hittade sin rådjursklöv o han ville inte släppa den, han bar på den med huvudet högt och det riktigt lös om honom. Efter det så åkte jag hem o Ozzy somnade av utmattning så jag passade på att följa med syrran o Krille till kalmar o gå på Bauhaus och MediaMarkt.Jag köpte två orkideer och två rosa krukor till dem=)

Idag har Carolina o jag vart o hälsat på Emelie som ligger på BB pga att hon fick värkar förra fredagen och det är 2,5 månader kvar så hon är sängliggande..Jättetråkigt att inte kunna gå som man vill men hoppas att Bebis stannar i magen ett tag till..Jag ska hämta älsklingen kl 19 ikväll så jag var hos pappa o lånade bilen och då passade jag på att handla lite med.Nu sitter jag här o har idol på i bakgrunden,ska iväg ner till klubben sen och ha kurs.Hoppas bara att Ozzy inte protesterar för mycket eftersom det regnar.Det är inte riktigt hans grej det där med regn=)



Sist en bild på älsklingen o en där Ozzy sitter o halvsover,kolla in hur han sitter med fötterna hahah.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0