Ledig imorgon

Japp, äntligen fick jag svar att jag får vra ledig för att gå till arbetsförmedlingen, söka jobb,ringa runt om massa tråkiga grejer som facket mm..Åå vilken rolig dag det kommer bli..Men jag får iaf sova längre på morgonen, känns lite i kroppen att gå upp 4.15 när det är kolsvart ute.Micke har vart ledig sen i tisdags för att han ska börja sitt nya jobb nästa vecka och han har lite att greja med innan,fixa busskort, hitta en cykel att ställa inne i Kalmar så han kan cykla från stationen mm..Lite segt att stiga upp utan att han ska gå upp, han bara drar täcken om sig o snörvlar lite när jag tänder lampan hehe..Ozzy var iaf uppe med mig o fick en liten mini frukost o en kiss mot ett träd sen gick han o la sig igen.Nähä nu ska jag dra vidare..Ha det gott. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0