torsdag

Idag har Ozzy o jag promenerat runt svartegöl och sen till min mamma o tillbaka..Vid svartegöl träffade vi en mopskille som var 1år..Dom busade o studsade runt=) Så kul att se två mopsar leka för de fattar tycke för varandra direkt eftersom de ser likadana ut.Andra hundar kan vara lite avvaktande eftersom mopsen har intryckt nos så de tycker väl att de ser konstiga ut eller nåt..Kul att se en mops då o då, dom är inte så vanliga än men det kommer fler o fler,jätteroligt.Träffade även två pomeraniandamer vid mammas lägenhet, åå jag tycker dom är så söta så jag skulle kunna svimma när jag träffar en hehe..Vill ha en sån men tycker synd om dem för de har så lång päls, men de här två damerna var trimmade så de hade kanske 10cm päls..Smart juh.Så nu ska jag hem o tjata på Micke=)


Kommentarer
Postat av: Emilia

Hahaha... ja förstår dig! Man får ju panik när folk står och väntar med...! Ni har en supersöt hund, jag vill med ha en mops, tycker de verkar sååå mysiga...

2008-10-17 @ 11:42:19
URL: http://elmilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0