ledig igen.

Dagarna bara springer iväg,känns som att jag bara kliver upp och går och lägger mig.Jag hade tänkt ta tag i träningen på allvar igen så jag får lite mer energi nu när höstmörkret är här..Tidigare idag så var Ozzy och jag ute på en långromenad i det härliga vädret, solen sken som bara den och det var riktigt varmt.Vi mötte massor av folk på vägen och många som stannade för att hälsa på Ozzy och le åt hans påhitt. Det är så kul att han får människor glada och kanske rentav förgyller någons dag.Så resten av promenaden gick jag bara och log, vilken härlig hund jag har=)

I helgen så var vi först på firmafest på fredagen och det var riktigt lyckat, det var en del som var lite tveksamma till det eftersom läget är som det är men det verkade som att alla hade det trevligt.Bandet Apelsinsmak spelade och det var ett ordentligt hålligång, jag dansade tom bugg med några av gubbarna, jag som inte ens kan bugga haha..Kanontrevligt=)

Lördagen var det dags för Sara och Marcus bröllop och det var så fint, Sara var jättevacker i sin klänning, inte många torra ögon då hon gick uppför altaret..Syster yster var tärna och hon var med jättefin.Efter ceremonin så åkte vi vidare till folkets hus i Flygsfors där vi fick jättegod middag och en massa annat gott. Det hölls tal och Marcus bror Jonas och jag läste upp roliga telegram. Sen hade dom kareoke men jag är ju helt värdelös på att sjunga så det skötte Sara,Marcus syster Ellinor och hennes flickor.Vilka underbarn, så himla duktiga allihopa.Senare på kvällen gick Krille fram och höll lite tal och sa att det var dags för Jennie&Krilles, Mickes&min bröllopspresent, i bakgrunden hördes trummor samtidigt som Micke drog undan draperiet.Där stod återigen bandet Apelsinsmak=) Sen var festen i full gång.Dom är så grymt duktiga, riktigt proffesionella och jättebra musik.Bilder och filmklipp kommer upp här senare men gå gärna in och kolla på deras hemsida så länge: www.apelsinsmak.se

Tack Sara&Marcus för att vi fick äran att vara med er på er stora dag, hoppas att ni får många lyckliga år tillsammans.


Kommentarer
Postat av: Emelie

Hej! Allt är bra nu. Engla har blivit frisk igen :) Jag är på stöd och återhämtningsteamet i Madesjö. Ska praktisera hela helgen nu, vilket jag inte ser fram emot :( HUr är allt med dig då? Kram

2008-10-03 @ 11:53:06
URL: http://enongoglola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0