Möhippa=)

Så...Nu äntligen kan man prata högt om det hehe..Sara och Marcus ska ju gifta sig den 20e september och helgen som var så var det äntligen dags att kidnappa henne och hitta på bus=) Hon blev hämtad i en Corvette kl 9.30 på morgonen i lördags, och fick en lapp med lite info.Nere i badhusparken väntade vi,ett gäng glada tjejer, och där skålade vi i bubbel och önskade henne en trevlig dag plus att hon fick byta om till några mindre snygga kläder..Sen bar det av till Trekanten för att spela in en skiva, och Sara var riiiktigt bra på att sjunga hihi och vi med såklart=) Hon blev lite nervös när hon insåg att hon skulle sjunga men dt kanske hade vart värre om inspelningskillen hade vart strippa som hon först trodde att han var hahah..Efteråt så drog vi in till Kalmar och där fick hon tigga ihop pengar för att köpa en present till Marcus ifrån sexshopen och sedan använda resten av pengarna under kvällen.Efter att ha käkat lite så åkte vi iväg för att spela Lasergame och jag var såå dålig..Dt stod på min lapp att jag var som ett lamm för en slaktare..Men kul var dt.Å mitt lag vann,trots min inte så lyckade insats=) Därifrån så gick vi hem till Michelle och gjorde oss ordning och åkte vidare till O´learys för att äta middag o dricka vidare..Meningen var att vi skulle gå ut på Harrys men efter den långa dagen så var det inte många som orkade..Så jag kom hem någon gång efter 23. Hela dagen blev jättelyckad och det var så jäkla skoj, hon vet verkligen hur man bjuder på sig själv och det var jätteroligt att se=) Hon fick ihop grymt mycket pengar också förresten..Hon anade verkligen ingenting innan men eftersom hon är så go som hon är så hatade hon oss inte hahah..Bilder kommer senare.Ha dt gott allihopa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0