Agility.

Efter ett träningspass på gymet tillsammans med syster yster så gick jag hem till farfar Ari. Där blev det en kopp kaffe o så lyckades jag tjata med honom ut för att hänga med ner på klubben så jag kan få lite kort när Ozzy tränar agility:

Så jäkla kul nu när man märker att han har förstått slalom för det har varit svårast att träna.Men han är fortfarande skällig då vi tränar men jag har gett mig fanken på att inte ge honom tillåtelse att köra förrän han är tyst.Tyvärr så väntar inte det lilla yrvädret alltid på min tillåtelse utan kör själv hehe men det går framåt.Han har ju roligt och det är det viktigaste.!

Jag funderar lite på att rensa ur våra garderober här hemma men det tar emot en hel del måste jag säga.Känns väldigt överväldigande med allt skräp vi har.Fast det är skönt när det är färdigt eller hur?Äh jag får fundera en stund till..
Förresten kul med alla kommentarer hörrni, tackar så mycket=)

Kommentarer
Postat av: agneta

Hejsan !



Visst är det kul när den lille mannen fattar ngt så svårt som slalom - ser att det är dags för att köra 6 pinnar.Fina bilder - MAN BLIR GLAD !

Kram fr. svärmor

2009-04-21 @ 21:01:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0