Lördag morgon.

Jag har sovit rätt så bra i natt, dom har varit lugna förutom nu på morgonen då Pumba tyckte att det bästa vore om han bara gick rätt över alla andra som låg i sängen.O dessutom slickade lite i luften just då han befann sig i öronhöjd på någon som sov.Nellie är ju en engelsk mastiff och därmed störst av dem alla här hemma.Konstigt nog så tar hon minst plats i sängen o hon är den som låter minst=)  Sessan har sovit på huvudkudden eller nere vid fötterna, växlandet däremellan märkte man väl lite av men annars var hon så snäll så snäll.Ozzy som är en mammagris och avundsjuk så fort de andra vill kela med mig,han har legat så nära mig som han bara kan just för att ingen annan ska kunna det antar jag.Micke däremot hade visst sovit ganska dåligt men han får väl sova någon annan gång haha..
Jag släppte ut katten( jag lyfte ut henne och satte henne på trappan) för att hon ska göra sina behov därute men hon bara vill in.Tänkte att jag skulle ta ett kort när hon satt o såg sur ut.Upptäckte då att hon hade riktigt skoj eftersom en stor jäkla hare var på besök i trädgården, så där satt den lille oskyldige försynta Babe och vickade på arslet sådär som katter gör när de ska anfalla!O iväg far hon i 200 km efter haren.Missade ju detta med kameran men fick iaf med rumpvickningen=)



Nu ska vi iväg o kolla på soffor i Kalmar menjag uppdaterar senare.Hej så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0